FAQ

Najczęściej zadawane pytania

  1. Czy muszę zarejestrować konto w Panelu Pacjenta aby zamówić badania?

Aby zamówić badania poprzez platformę Inngen, niezbędne jest zarejestrowanie konta w Panelu Pacjenta. Rejestracja w Panelu Pacjenta umożliwia sprawdzanie historii badań i wyników oraz zamawianie kolejnych badań.

2. W jaki sposób mogę założyć koto w Panelu Pacjenta?

Po wejściu na stronę Inngen i wybraniu opcji „Załóż konto”, użytkownik przechodzi do ekranu rejestracji. Aby zarejestrować konto musi wypełnić odpowiednie dane, a także zaznaczyć wymagane  zgody. Rejestracja składa się z 4 kroków i użytkownik ma możliwość powrotu do poprzedniego. Po prawidłowym wypełnieniu formularza, użytkownik otrzyma maila z linkiem aktywacyjnym do potwierdzenia utworzenia konta. Po otworzeniu linka konto zostaje aktywowane.

3. Jakie dane muszę podać aby utworzyć konto w Panelu Pacjenta?

Niezbędne dane do utworzenia konta w Panelu Pacjenta to:

● Imię i nazwisko

● Adres e-mail

● Numer telefonu

● Data urodzenia

● Płeć

● Numer PESEL lub numer dokumentu tożsamości w przypadku osób, które nie posiadają numeru PESEL

● Adres

4. Czy osoba niepełnoletnia może zamówić badania oraz zrejestrować konto w Panelu Pacjenta?

Dla osoby niepełnoletniej zakupu badań oraz rejestracji konta w Panelu Pacjenta dokonuje jego rodzic lub opiekun prawny.

5. Czy mogę otrzymać fakturę imienną za wykonane badania?

Podczas składania zamówienia, użytkownik będzie miał możliwość zamówienia faktury imiennej.

6. Co zrobić jeśli zapomniałam/em hasło do Panelu Pacjenta?

Użytkownik, który założył wcześniej konto, może skorzystać z opcji resetu hasła. Po kliknięciu przycisku „Przypomnij hasło” użytkownik musi podać swój adres e-mail, na który otrzymuje link do resetu hasła. Po kliknięciu w link z maila użytkownik musi wpisać dwukrotnie nowe hasło i je zatwierdzić.

7. Czy muszę zakładać osobne konto w Panelu Pacjenta aby zamawiać badania dla dziecka?

Użytkownik może przypisać do swojego konta osoby niepełnoletnie (dzieci), które będzie mógł umawiać na wizyty i kontrolować ich wyniki badań. Aby to zrobić musi podać:

● Imię i nazwisko dziecka

● Datę urodzenia

● Płeć

● PESEL lub numer dokumentu tożsamości

Jeśli dziecko nie ma numeru PESEL (np. obcokrajowiec) należy podać rodzaj i numer dokumentu tożsamości.

Dla przypisanego dziecka nie podaje się adresu, e-maila i numeru kontaktowego, bo te dane będą analogiczne do danych rodzica lub opiekuna prawnego.

8. Czy mogę usunąć swoje konto w Panelu Pacjenta?

Użytkownik może usunąć swoje konto z Panelu Pacjenta. Po wybraniu odpowiedniej opcji musi on dodatkowo potwierdzić żądanie usunięcia konta. Po usunięciu konta użytkwnik nie będzie miał dostępu do historii badań i ich wyników.

9. Jaki jest czas oczekiwania na wynik badania?

Czas oczekiwania na wynik może być różny w zależności od rodzaju badania. Zazwyczaj jest to od jednego do kilkunastu dni. Bardziej wymagające badania mogą mieć terminy oczekiwania do kilku miesięcy. Szczegóły dotyczące czasu oczekiwania na wyniki znajdują się w opisie badania dostępnym na platformie Inngen.

10. Nie mogę odbyć wizyty w umówionym terminie, co trzeba zrobić aby zmienić jej termin?

Termin wizyty można zmienić po zalogowaniu się w Panelu Pacjenta lub poprzez kontakt telefoniczny.

11. W jaki sposób mogę zapłacić za badanie?

Za badania zamówione za pośrednictwem Platformy Inngen można zapłacić kartą, szybkim przelewem oraz przy użyciu kodu BLIK.

12. Co zrobić jeśli płatność się nie udała?

W przypadku nieudanej płatności lub jeśli użytkownik nie opłaci zamówienia w ciągu 15 minut, wybrany przez niego przedział czasowy badania zostaje zwolniony, a on

otrzymuje maila o anulowaniu zamówienia. Wówczas należy ponownie dodać wybrane badanie do koszyka i ponowić próbę płatności.

Jeżeli płatność przebiegła pomyślenie użytkownik zostaje przeniesiony na ekran z podsumowaniem zamówienia.

13. Czy mogę uzyskać wyniki badań telefonicznie?

Ze względu ochronę danych osobowych nie udzielamy informacji telefonicznych na temat wyników badań Pacjenta. Wyniki badań są dostępne po zalogowaniu do Panelu Pacjenta.

14. W jaki sposób sprawdzę wyniki wykonanych badań?

Wyniki badań są dostępne po zalogowaniu do Panelu Pacjenta.

15. Jak mam się przygotować do badania?

Dla każdego badania istnieją indywidualne wytyczne dotyczące przygotowania. Pacjent, zanim zdecyduje się na zakup badania, może zapoznać się z informacjami na jego temat dostępnymi na platformie Inngen.

16. Czy obywatel innego państwa może zamówić badania poprzez Platformę Inngen?

Obywatel innego państwa może zamówić badanie poprzez Platformę Inngen pod warunkiem, że posiada dokument tożsamości umożliwiający jego identyfikację.